fbpx
Narzędzia copywritera – czyli jakich programów używam?

Narzędzia copywritera – czyli jakich programów używam?

Nie bez powodu pisanie wiąże się ze słowem „warsztat”. Copywriter w swojej codziennej pracy wykorzystuje bowiem narzędzia, które pomagają działać skuteczniej i w sposób strategiczny. Poniżej prezentuję więc programy/aplikacje wykorzystywane osobiście przeze mnie! Microsoft Office 365 Wiem, że być może […]

Jak pracuje kopirajter?

Jak pracuje kopirajter?

Zastanawiało Cię kiedykolwiek, jak wygląda praca kopirajtera od wewnątrz? Otóż wielu ludzi może błędnie zakładać, że jest ona niezwykle artystyczna – choć oczywiście zdarzają się zlecenia niezwykle inspirujące. W dzisiejszym wpisie przybliżę to, co według mnie najbardziej charakteryzuje pracę kopirajtera. […]

Dlaczego warto zamieścić opisy kategorii w sklepie internetowym?

Dlaczego warto zamieścić opisy kategorii w sklepie internetowym?

Prowadząc sklep internetowy naturalnie szukamy sposobów na zwiększenie ruchu, wskaźnika konwersji i lojalności klientów. Na pewnym etapie z pewnością obije nam się o uszy termin pozycjonowania lub SEO. Nie bez powodu działania, które mają na celu poprawę widoczności w Google, […]

5 korzyści z wprowadzenia wysokiej jakości treści na stronie www

5 korzyści z wprowadzenia wysokiej jakości treści na stronie www

Niewątpliwie wielu przedsiębiorców zastanawia się nad sposobami zwiększenia sprzedaży usług lub produktów. Do najczęstszych działań w tym zakresie należą m.in. tworzenie strony internetowej, profili w mediach społecznościowych, kampanie online, jak i pozycjonowanie, które nierozłącznie wiąże się z dostarczaniem wartościowej treści […]

Jak umieszczać słowa kluczowe w tekstach? biurko laptop kartka i długopis

Jak umieszczać słowa kluczowe w tekstach?

Niezależnie od tego, czy copywriter tworzy artykuł sponsorowany, treść na stronę www, czy opis produktu – w większości przypadków jego zadaniem jest również znalezienie odpowiedniego miejsce na wyselekcjonowane wcześniej frazy kluczowe. Poprawnie przeprowadzony zabieg wzbogacania treści o słowa kluczowe wchodzi […]

Czym różni się SEO Copywriting od tradycyjnego copywritingu? google i klawiatura

Czym różni się SEO Copywriting od tradycyjnego copywritingu?

W nomenklaturze branży marketingowej można znaleźć dwa określenia, a raczej bardziej rozbudowaną wersję jednego terminu – Copywriting i SEO Copywriting. I pomimo, że faktycznie te dwie dziedziny mogą się przeplatać ze względu na ich specyfikę to istnieją pomiędzy nimi dość […]