Witaj na blogu copywritera! Znajdziesz tutaj wiele artykułów, poradników i publikacji związanych z tematyką copywritingu, reklamy, SEO i ogólnopojętego marketingu. Jestem przekonany, że niezależnie od tego, czy zlecasz teksty czy chcesz nauczyć się sztuki tworzenia wartościowych treści - blog ten pozwoli Ci poszerzyć swoją świadomość.
Zastanawiasz się, ile wynosi cena za artykuł 3000 zzs? W tym artykule udzielę Ci odpowiedzi na to pytanie – nie jest bowiem ona jednoznaczna. Wyjaśnię Ci także, czy [...]
Czytaj dalej...Wśród zleceniodawców wciąż panuje przekonanie, że tekst to po prostu zlepek słów i stawka nie ma większego znaczenia – dlatego po co przepłacać? Niestety takie [...]
Czytaj dalej...Dynamiczny rozwój sektora e-commerce, wzmocniony dodatkowo przez pandemię, sprawia, że sklepy internetowe bardziej niż wcześniej konkurują ze sobą na [...]
Czytaj dalej...Internet rozwija się w bardzo dynamicznym tempie – firmy z najróżniejszych branż coraz częściej dostrzegają bowiem, że są w nim obecni potencjalni Klienci. [...]
Czytaj dalej...Usługi copywritingu są dość mocno pożądane na rynku niezależnie od sezonu. Treści pisane silnie zaznaczają swoją obecność w praktycznie każdej branży. Po stronie zleceniodawcy mogą zatem [...]
Czytaj dalej...Opisy kategorii to popularny rodzaj tekstów, których napisanie oferują copywriterzy. Praktycznie każdy doświadczony SEO-wiec zdaje sobie sprawę z konieczności [...]
Czytaj dalej...Większość SEO-wców skupia się podwyższaniu pozycji danej witryny na różnego rodzaju frazy kluczowe. Zapominają często jednak o innym ważnym aspekcie [...]
Czytaj dalej...Każdy copywriter, który chce pozyskiwać nowe zlecenia, dosłownie musi mieć „pod ręką” swoje portfolio. Co prawda, jego przygotowanie może zająć [...]
Czytaj dalej...Nie bez powodu pisanie wiąże się ze słowem „warsztat”. Copywriter w swojej codziennej pracy wykorzystuje bowiem narzędzia, które pomagają działać skuteczniej [...]
Czytaj dalej...Poszukując usług copywritera zdecydowanie dojdzie do rozmowy na temat stawek za tworzenie treści. Warto więc wiedzieć, jakie są „widełki” cen za usługi copywritingu na rynku, jak również, jakie sposoby rozliczenia proponują osoby zajmujące się pisaniem [...]
Czytaj dalej...Wartościowa treść to fundament funkcjonowania praktycznie każdego kanału sprzedaży. Nie każdy dysponuje jednak odpowiednim warsztatem pisarskim czy po prostu czasem, aby samodzielnie zajmować się przygotowaniem tekstów. Właśnie z tego powodu [...]
Czytaj dalej...Zastanawiało Cię kiedykolwiek, jak wygląda praca kopirajtera od wewnątrz? Otóż wielu ludzi może błędnie zakładać, że jest ona niezwykle artystyczna – choć oczywiście zdarzają się zlecenia niezwykle inspirujące. W dzisiejszym wpisie przybliżę to, co według mnie [...]
Czytaj dalej...Treść, która znajduje się na stronie internetowej, ma ogromne znaczenie zarówno pod kątem samej konwersji, jak i zbierania ruchu na stronę, dzięki „nadawaniu” jej mocy SEO. Wciąż wielu przedsiębiorców, a szczególnie Ci początkujący, traktują treść [...]
Czytaj dalej...Prowadząc sklep internetowy naturalnie szukamy sposobów na zwiększenie ruchu, wskaźnika konwersji i lojalności klientów. Na pewnym etapie z pewnością obije nam się o uszy termin pozycjonowania [...]
Czytaj dalej...Niewątpliwie wielu przedsiębiorców zastanawia się nad sposobami zwiększenia sprzedaży usług lub produktów. Do najczęstszych działań w tym zakresie należą m.in. tworzenie strony internetowej [...]
Czytaj dalej...Niezależnie od tego, czy copywriter tworzy artykuł sponsorowany, treść na stronę www, czy opis produktu - w większości przypadków jego zadaniem jest również znalezienie odpowiedniego miejsce na wyselekcjonowane wcześniej frazy kluczowe. [...]
Czytaj dalej...Nie bez powodu pisanie wiąże się ze słowem „warsztat”. Copywriter w swojej codziennej pracy wykorzystuje bowiem narzędzia, które pomagają działać skuteczniej [...]
Czytaj dalej...Kolejne przekreślone zdanie i zgnieciona kartka papieru lądująca w koszu na śmieci? Od kilku minut siedzisz nad zdaniem i nie wiesz nawet, jakiego pierwszego wyrazu użyć? [...]
Czytaj dalej...Marketing w dzisiejszych czasach ulega niezwykle dynamicznym przemianom. Niezaprzeczalnie na znaczeniu zyskuje internet, gdzie potencjalni klienci szukają opinii na temat produktów lub usług [...]
Czytaj dalej...W środowisku SEO copywriterskim rozróżnia się kilka rodzajów tekstów ze względu na: jakość, charakter oraz przeznaczenie. Znajomość poniższej terminologii jest niezwykle przydatna [...]
Czytaj dalej...