Opisy kategorii

Opisy kategorii

Algorytmy wyszukiwarek internetowych coraz lepiej radzą sobie z indeksowaniem sklepów internetowych na odpowiednich miejscach pod względem ich jakości. Dobrze opisane kategorie pozwalają robotom na lepsze “zrozumienie” co znajduje się w danym miejscu i jakich produktów mogą spodziewać się internauci. Co więcej – wartościowe opisy kategorii mogą również mieć wpływ na zwiększenie sprzedaży z punktu widzenia czysto marketingowego.

Jak pisać opisy kategorii?

Warto zauważyć, że praktycznie każdy większy sklep internetowy, który dobrze plasuje się w rankingach wyszukiwarek, posiada dobrze opisane kategorie produktów. Właściciele tych sklepów są bowiem świadomi, że z pozoru mało znaczące, mogą mieć ogromną rolę z punktu widzenia SEO. Należy jednak pamiętać, że opisy kategorii nie mogą być bezwartościowym wypełniaczem strony, a solidną dawką treści z odpowiednią merytoryką, która może zachęcić internautę do zakupu. Ponadto muszą być dobrze zoptymalizowane pod kątem hierarchii nagłówków, długości paragrafów oraz linkowania wewnętrznego. Tworzone przez nas opisy kategorii to solidna dawka wiedzy, która wpływa również na wizerunek Twojego sklepu internetowego w oczach internautów, a nawet wpłynąć na wskaźnik konkwersji. Dodatkowym plusem jest fakt, że stworzenie opisów kategorii to wartość dodana dla Twojego sklepu i nie wiąże się z regularnymi kosztami.

Prowadzisz sklep internetowy, lecz nie chcesz podejmować się samodzielnego opisywania kategorii, których może być naprawdę wiele? Zrobimy to za Ciebie! Zapraszamy do kontaktu!