Teksty na strony WWW

Teksty na stronę WWW

Obecność wysokiej jakości tekstów tematycznych opisujących usługi firmy to niezwykle istotny element budowania profesjonalnego wizerunku w sieci. Internauci zanim zdecydują się na ofertę, muszą bowiem dowiedzieć się, na czym polega usługa i w jaki sposób mogą na niej skorzytać.

Dlaczego tekst robi różnicę w sprzedaży?

Pomiędzy negatywną a pozytywną decyzją klienta dotyczącej zakupu przechodzi cienka linia. Zadaniem copywritera jest tak operować słowami, aby wywołać w czytelniku emocje umożliwiające zachęcenie go do skorzystania z usługi. Aby tego dokonać teksty muszą być rzetelne, przejrzyste, a przede wszystkim merytoryczne. Należy także pamiętać, że wartościowa treść na stronach firmowych jest jednym z czynników, który w znacznym stopniu wpływa na pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Takie działania przekładają się na zwiększenie ruchu na stronie, a to z kolei może przynieść nowych klientów.

Treść pisana językiem korzyści

Konsumenci kupują emocjami – to jedna z fundamentalnych prawd marketingu. Wbrew powszechnej opinii cena nie odgrywa najważniejszej roli w sprzedaży. Nawet najbardziej atrakcyjny cenowo produkt lub usługa nie wzbudzą emocji u odbiorcy, jeżeli nie widzi on korzyści wynikających z jego zakupu. Stosowanie przez copywritera języka korzyści to nie puste i przereklamowane frazesy, które docierają do nas na każdym kroku – czy to w internecie, telewizji i radiu. Skuteczna sprzedaż opiera się na dogłębnym przeanalizowaniu klienta – kim jest, jakie wyznaje wartości, co jest dla niego ważne, z jakimi problemami się spotyka, co chciałby zmienić, jakie ma pragnienia? Proces poznawania klienta wymaga czasu i zaangażowania, jednak przekaz oparty o zrozumienie konsumenta z każdym kolejnym słowem rozgrzewa jego emocje w kierunku zakupu produktu lub skorzystania z usług.

Chcesz zlecić napisanie tekstów na Twoją stronę profesjonalnym copywriterom? Serdecznie zapraszamy do kontaktu!