Szukasz dobrego kopirajtera?
Z pewnością masz świadomość, że w słowach jest ukryta potężna moc! To one stanowią najbardziej bezpośredni nośnik emocji, który w biznesie odgrywa niezwykle istotną rolę.
Rzetelny kopirajter (a właściwie copywriter – a może spolszczona wersja jest bardziej innowacyjna?) to ktoś, kto może pomóc Ci osiągnąć sukces w reklamie, pozyskać nowych Klientów i zbudować rozgłos wokół Twojej marki!
Czym zajmuje się kopirajter?
Kopirajter (copywriter) to osoba odpowiedzialna za przygotowanie treści, które najczęściej mają charakter reklamowy.
Do niedawna silne powiązanie z reklamą stanowiło twardą definicję kopirajtingu. Z czasem uległa ona przemianie – prawdopodobnie również ze względu na przemiany w zakresie dystrybucji treści i charakteru skutecznych działań reklamowych.
Obecnie uważa się, że kopirajter tworzy również treści informacyjno-poradnikowe, które można wykorzystać np. na blogach firmowych, w Newsletterach czy w formie e-booka.
Nie da się jednak zaprzeczyć, że w branży marketingowej, kopirajter jest kojarzony przede wszystkim z pozycjonowaniem (SEO). Tworzone przez niego treści przekładają się bezpośrednio na wzrost wiarygodności strony w oczach robotów Google.
Warunkiem jest jednak, aby content był rzeczywiście wysokiej jakości – zapewnię Ci to, jako osoba z wieloletnim doświadczeniem i tysiącem napisanych tekstów SEO na koncie!
Co zyskasz, dzięki współpracy z doświadczonym kopirajterem?
Domyślam się, że jesteś tutaj, ponieważ chcesz osiągnąć lepsze rezultaty w działaniach marketingowych. Kopirajter to osoba, która pomoże w realizacji tego celu!
Dzięki odpowiedniemu warsztatowi, doświadczeniu i znajomości technik wywierania wpływu, jestem w stanie wpłynąć na emocje czytelnika i skutecznie zachęcić go do zakupu lub skorzystania z usługi.
Doskonale rozumiem, że być znasz swój biznes lepiej ode mnie. Jednak istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie posiadasz umiejętności pisania „reklamowego” na moim poziomie – poświęciłem na ich zdobywanie ponad 7 lat życia, nie ma w tym więc nic dziwnego. Połączmy więc Twoją merytoryczną wiedzę (w postaci wytycznych do zlecenia) z moim warsztatem kopirajterskim, a na pewno otrzymasz treści z górnej półki!
Jak przebiega współpraca z kopirajterem?
Zlecanie usług kopirajterowi to prosta sprawa – wymaga albo rozmowy telefonicznej albo kontaktu mailowego w celu uzyskania wyceny. Mogę zadać Ci kilka pytań, które będą dotyczyły np. branży, oferowanych usług/produktów, oczekiwanego stylu, grupy docelowej.
Jeżeli zdecydujesz się na wiadomość e-mail, proszę o „nakreślenie” powyższych kwestii, abym mógł łatwiej wycenić zlecenie.
Poprawki w ramach współpracy ze mną są w cenie – jednak oczekuję podania wszystkich uwag w całości. Jeżeli nadal tekst nie będzie spełniał oczekiwań – oferuję jedną dodatkową poprawkę.
W naprawdę nielicznych przypadkach na swojej 7-letniej drodze jako kopirajter dochodziło do drugiej tury „dostosowywania tekstów”.
Wystawiam faktury VAT (23%) z 7-dniowym terminem płatności.
Dlaczego uważam, że sprawdzę się w roli Twojego kopirajtera?
Miałem przyjemność oferować swoje usługi kopirajtingu o najróżniejszym charakterze, dla różnych firm. Doświadczenie w połączeniu z odwieczną pasją pisania i wiedzą z zakresu marketingu przekładają się na najwyższy standard oferowanych przeze mnie usług.
Niejednokrotnie przekonałem się, że moje zaangażowanie i umiejętności pomogły wielu firmom uzyskać wysokie wyniki sprzedażowe.
Decydując się na współpracę, masz pewność, że zlecenie zostanie wykonane w sposób rzetelny i z dbałością o każdy detal. Stawiam na sprawną komunikację, terminowość i profesjonalne podejście – a wiem, że tego właśnie szukasz!