menu mail phone_in_talk

Blog copywritera

Czym są meta title i meta description? Jak je pisać?

Większość SEO-wców skupia się podwyższaniu pozycji danej witryny na różnego rodzaju frazy kluczowe. Zapominają często jednak o innym ważnym aspekcie [...]

Czytaj dalej...

Dobre portfolio copywritera. Jak przygotować?

Każdy copywriter, który chce pozyskiwać nowe zlecenia, dosłownie musi mieć „pod ręką” swoje portfolio. Co prawda, jego przygotowanie może zająć [...]

Czytaj dalej...

Narzędzia copywritera – czyli jakich programów używam?

Nie bez powodu pisanie wiąże się ze słowem „warsztat”. Copywriter w swojej codziennej pracy wykorzystuje bowiem narzędzia, które pomagają działać skuteczniej [...]

Czytaj dalej...

Ile kosztuje copywriting?

Poszukując usług copywritera zdecydowanie dojdzie do rozmowy na temat stawek za tworzenie treści. Warto więc wiedzieć, jakie są „widełki” cen za usługi copywritingu na rynku, jak również, jakie sposoby rozliczenia proponują osoby zajmujące się pisaniem [...]

Czytaj dalej...

Napiszę teksty, że czapki z głów!

Do każdego zlecenia na teksty podchodzę z pełnym zaangażowaniem - tak jakbym pisał treści dla swojej firmy!

Skontaktuj się ze mną!

Jak zlecać pisanie tekstów?

Wartościowa treść to fundament funkcjonowania praktycznie każdego kanału sprzedaży. Nie każdy dysponuje jednak odpowiednim warsztatem pisarskim czy po prostu czasem, aby samodzielnie zajmować się przygotowaniem tekstów. Właśnie z tego powodu [...]

Czytaj dalej...

Jak pracuje kopirajter?

Zastanawiało Cię kiedykolwiek, jak wygląda praca kopirajtera od wewnątrz? Otóż wielu ludzi może błędnie zakładać, że jest ona niezwykle artystyczna – choć oczywiście zdarzają się zlecenia niezwykle inspirujące. W dzisiejszym wpisie przybliżę to, co według mnie [...]

Czytaj dalej...

Cechy dobrego tekstu na stronę

Treść, która znajduje się na stronie internetowej, ma ogromne znaczenie zarówno pod kątem samej konwersji, jak i zbierania ruchu na stronę, dzięki „nadawaniu” jej mocy SEO. Wciąż wielu przedsiębiorców, a szczególnie Ci początkujący, traktują treść [...]

Czytaj dalej...

Dlaczego warto zamieścić opisy kategorii w sklepie internetowym?

Prowadząc sklep internetowy naturalnie szukamy sposobów na zwiększenie ruchu, wskaźnika konwersji i lojalności klientów. Na pewnym etapie z pewnością obije nam się o uszy termin pozycjonowania [...]

Czytaj dalej...

5 korzyści z wprowadzenia wysokiej jakości treści na stronie www

Niewątpliwie wielu przedsiębiorców zastanawia się nad sposobami zwiększenia sprzedaży usług lub produktów. Do najczęstszych działań w tym zakresie należą m.in. tworzenie strony internetowej [...]

Czytaj dalej...

Jak umieszczać słowa kluczowe w tekstach?

Niezależnie od tego, czy copywriter tworzy artykuł sponsorowany, treść na stronę www, czy opis produktu - w większości przypadków jego zadaniem jest również znalezienie odpowiedniego miejsce na wyselekcjonowane wcześniej frazy kluczowe. [...]

Czytaj dalej...

Czym różni się SEO Copywriting od tradycyjnego copywritingu?

Nie bez powodu pisanie wiąże się ze słowem „warsztat”. Copywriter w swojej codziennej pracy wykorzystuje bowiem narzędzia, które pomagają działać skuteczniej [...]

Czytaj dalej...

Jak poradzić sobie z niemocą pisarską?

Kolejne przekreślone zdanie i zgnieciona kartka papieru lądująca w koszu na śmieci? Od kilku minut siedzisz nad zdaniem i nie wiesz nawet, jakiego pierwszego wyrazu użyć? [...]

Czytaj dalej...

Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego?

Marketing w dzisiejszych czasach ulega niezwykle dynamicznym przemianom. Niezaprzeczalnie na znaczeniu zyskuje internet, gdzie potencjalni klienci szukają opinii na temat produktów lub usług [...]

Czytaj dalej...

Rodzaje tekstów SEO

W środowisku SEO copywriterskim rozróżnia się kilka rodzajów tekstów ze względu na: jakość, charakter oraz przeznaczenie. Znajomość poniższej terminologii jest niezwykle przydatna [...]

Czytaj dalej...